Časté dotazy
- Mohu nakupovat i bez registrace?
Samozřejmě ano. Na registraci netrváme. Avšak o výhody plynoucí z registrace tímto přicházíte. Jedná se například o slevové akce, časově omezená doprava zdarma apod.
- Mohu si objednávku vyzvednout osobně?
Ano. Nejsme však na skladě 24 /7. Je nutno se předem dohodnout na tel.: 774630077, 774960077. V tomto případě můžete zaplatit v hotovosti při převzetí.
- Mohu si prohlédnout a vyzkoušet zboží při osobním odběru?
Ano, bude nám potěšením vše předvést a vyzkoušet. U nás jste vždy vítáni. Jelikož nejsme na skladě neustále, nezapomeňte nás nejprve kontaktovat na tel.: 774630077, 774960077.
- Je možné zboží vrátit?
Ano. Pokud by doručené zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovovalo, je možné ho ve lhůtě do 14 dnů vrátit. Má to však své podmínky. Zboží musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nutné je vyplnit formulář „ Odstoupení od kupní smlouvy“ a kontaktovat nás na email smrky@smrky.cz. Pokud nakupujete na IČ jako firma možnost vrácení zboží bez udání důvodu nemáte.
- Jak mohu objednávku zrušit?
Objednávku můžete bezplatně zrušit kdykoliv do odeslání. Využijte naše kontaktní tel.: 774630077, 774960077 nebo email smrky@smrky.cz. Připravte si prosím číslo a datum objednávky
- Jak a které zboží mohu reklamovat
Reklamace řeší „Reklamační řád“. Zboží je nutno pečlivě zabalit a zaslat s průvodním dopisem a fakturou na adresu naší provozovny: BAF BUSINESS Co. s.r.o., SMRKY.cz, Dražetice 9, 262 03 Nový Knín. Reklamace u nás probíhají v přátelském duchu. Nemusíte se bát na nás obrátit. Vše vyřešíme bez odkladu a k vaší spokojenosti.
- Kdy mohu očekávat vyřešení mé reklamace?
Vše začínáme řešit okamžitě, jakmile obdržíme veškeré podklady a reklamované zboží samotné. O průběhu reklamace vás budeme informovat průběžně na email. V případě odeslání výrobku na značkový servis může dojít výjimečně ke zdržení. O všem jste však včas informováni přes email.
Nenašli jste zde odpověď na Vaše dotazy, potom neváhejte a kontaktujte nás na smrky@smrky.cz nebo tel.: 774630077